Cross training

A cross training középpontjában az erő és az állóképesség áll, amelyeket nem csak a komolyabb megterhelések, de a mindennapok igénybevétele során is kiválóan hasznosíthatsz. A cross training nem csak a testedet, de a lelkedet is edzi!

Növeld a teljesítményt!

A cross tarining edzések elsődleges célja a teljesítménynövelés. Ahogyan a világ számos pontján a katonai és a rendvédelmi szervek tagjai, a különböző harcművészetek bajnokai és profi sportolók milliói növelik erejüket és állóképességüket ennek a komplex edzésnek a segítségével, úgy te is kihozhatod magadból a maximumot!

A cross training segítségével nem csak az edzőtermi teljesítményed növelheted, hanem az élet minden területén jobb eredményekre számíthatsz. A kitartásod testileg, szellemileg és lelkileg is növekszik a cross trainingnek köszönhetően. Látogasd meg edzéseinket a RAGE Budapestben!

A cross training története

A cross training gyökerei évszázadokkal korábbra nyúlnak vissza, amikor a gladiátorok a kimagasló erejük mellett gyorsaságukat, az állóképességüket és a kitartásukat is szerették volna növelni. A cross training edzések a ’90-es évek közepén az Egyesült Államokban kezdtek igazán visszatérni, ahol azóta CrossFit néven hatalmas népszerűségnek örvendő világbajnokságokat is rendeznek, amelyre kellő felkészültség mellett, az internet segítségével akár te magad is benevezhetsz.

A cross traning előnyei

Az cross training edzéseknek köszönhetően fokozhatod azt a tíz alapképességet, amelyet az élet minden területén hasznosíthatsz. Az erőd, az állóképességed, a kitartásod, a teljesítményed, az agilitásod, a koordinációd, a hajlékonyságod, a gyorsaságod és a pontosságod mellett, a szíved és az érrendszered teljesítménye is nőni fog. Mindezek mellett a súlyod csökken, az izmaid pedig egyre nagyobbak lesznek, így szép és arányos testre tehetsz szert.

Cross training gyakorlatok

A RAGE Budapetben a cross training edzések során több száz gyakorlattal találkozhatsz, amelyek között egyaránt megtalálhatod az olyan saját testsúlyos gyakorlatokat, mint a húzódzkodás, a toes to bar, a fekvőtámasz, a burpee, vagy a handstand. Ezek mellől nem hiányoznak az olyan súlyzós gyakorlatok sem, mint a felhúzás, a vállból nyomás, a thruster, vagy a különböző medicinlabdás gyakorlatok. Ezekkel és sok más gyakorlattal találkozhatsz az edzések és a WOD-ok során, így komplexen növelheted az alapképességeidet.